Πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (2310 271 311) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@anasapharmacy.gr).

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής το anasapharmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (τηλεφωνικώς ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, και β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής κατόπιν συνεννόησης.

Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων.

Main Menu